اخبار روزاقتصاد

انحلال ارزهای دیجیتال در بحبوحه حماسه انتخابات آمریکا 150 درصد افزایش یافت

انحلال ارزهای دیجیتال در بحبوحه حماسه انتخابات آمریکا 150 درصد افزایش یافت

انحلال ارزهای دیجیتال پس از اصلاح بازار در روز گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

اکوسیستم ارزهای دیجیتال واکنش سریعی نسبت به خروج جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نشان داد خروج انتخابات آینده با پیوستن کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور به رقابت‌های ریاست‌جمهوری، این یک حرکت نزولی کوچک در فضای کریپتو ایجاد کرد.

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط Coinglass، کل نقدینگی‌های ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ درصد افزایش یافته و به ۱۷۴ میلیون دلار رسیده است. با توجه به اصلاحات در سطح بازار، 111 میلیون دلار در موقعیت های خرید نقد شده است.


Crypto liquidations surge 150% amid US election saga - 1
نقشه انحلال ارزهای دیجیتال – 22 ژوئیه | منبع: Coinglass

میزان پوزیشن های فروش نقدی در روز گذشته به 62.8 میلیون دلار رسید.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که بیت‌کوین (BTC) با 49.5 میلیون دلار نقدینگی – 27.9 میلیون دلار طولانی در جدول پیشتاز است. و شورت 21.5 میلیون دلاری. اتریوم (ETH) با 36.6 میلیون دلار نقدینگی – 27 میلیون دلار لانگ و 9.6 میلیون دلار در شلوار کوتاه، از نزدیک دنبال می‌شود.

قابل توجه، قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی در حدود ساعت 01:00 UTC به بالاترین سطح محلی 68,480 دلار رسید، اما به زودی با اصلاح به 67,700 دلار مواجه شد. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 67100 دلار معامله می شود. 

Per Coinglass، بزرگترین انحلال بیت کوین در 24 ساعت گذشته 10.95 میلیون دلار ارزش دارد و در Binance اتفاق افتاده است. 

بایننس در حال حاضر بیشترین سهم را از انحلال‌های 24 ساعته دارد که تقریباً به 84 میلیون دلار می‌رسد – 66.7 درصد از انحلال‌ها موقعیت‌های خرید هستند. OKX با انحلال 54 میلیون دلار جایگاه دوم را به دست آورد.

طبق داده‌ها از CoinGecko، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 2.6 تریلیون دلار در حدود ساعت 00:30 UTC، سطحی که آخرین بار در 12 ژوئن مشاهده شد. با این حال، بازار شاهد واکنش سریع سرمایه گذاران بود و مقدار کل به 2.56 میلیارد دلار کاهش یافت.

در این مرحله، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در مورد موضع هریس در مورد ارزهای دیجیتال و اینکه چگونه گزینه‌های معاون او می‌توانند تأثیر بر اکوسیستم ارزهای دیجیتال.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا